5.13.2011

Fredag aften/ Friday Night

Lige nu sidder jeg og undrer mig over hvad jeg egentlig laver hjemme på en fredag aften, mest fordi jeg kun har tre fredag aftener tilbage i USA.

Den sidste uge har været intet mindre end fantastisk. Som jeg lovede mig selv ville jeg sørge for at den sidste tid var den bedste og at jeg ikke ville spilde min tid på at være deprimeret. Derfor har jeg brugt så meget tid som jeg nu kunne med mine venner.

Sidste fredag var det Colbys fødselsdag så vi endte med at tage på Subway i vores frokostpause. Da Subway ligger 10 minutter væk fra skolen, og vi har kun 35 minutters pause, gav det os ikke vildt meget tid til at spise, men vi fik det sjov ud af det vi kunne. Derefter tog jeg tilbage til en alt for lang engelsk time med alt for meget poesi for en dag. Dagen endte så med is fra Dairy Queen og tennis, tennis som nok ikke var vildt yndefuldt, men pointen var at få krydset det af vores bucket list.

Lørdag tog Holly og jeg til Oklahoma City for at bruge mine småpenge. Det lyder nok lidt mærkeligt, men jeg kan fortælle alle der regner med at bruge en kortere eller længere periode i USA, GEM DINE SMÅPENGE! jeg fik lidt over 100 dollars eller 500 kroner ud af at veksle mine mønter. Derefter var vi barmhjertige nok til at hente Nehemiah fra State Track. (State track gik rigtigt godt for vores skole. Vores piger sluttede som nummer to og vandt state academic)

Onsdag havde vi præmie uddelinger på skolen. Dvs. de elever der har vundet noget i løbet af året blev genkendt med diplomer. Heriblandt var Quiz Bowl holdet, billedkunst elever og elever der tog prøver på det lokale college. Selv har jeg i løbet af året vundet tre priser i to forskellige art shows for mine fotografier. Samlet set en pæn sum af 40 dollars.

I dag blev de nye national honor society medlemmer genkendt ved en ceremoni som tog intet mindre end en time. Vi fik derefter lov at gå til frokost et kvarter tidligere end normalt. Da vi kom tilbage blev alle stipendierne til seniors uddelt. College i USA er meget dyrt, og stipender er derfor en essentiel del af at gå på college.

Nu da jeg fik noget produktivt ud af min fredag aften, vil jeg slutte her.
____________________________________________________________
Right I'm sitting here wondering what I'm doing home on a Friday night especially since I only have three Friday nights left in the U.S.

The last week has been awesome. As I promised myself I'm gonna make sure that my last weeks are going to be the best and that I need to stop being depressed all the time. Therefore I've spent as much time as possible with my friends this week.

Last Friday was Colby's birthday so we ended up going to Subway for lunch. Since Subway is like ten minutes away from the school and we only have a 35 minute lunch hour it didn't give a whole lot of time to actually eat but we winged and we made it back to school in time. Or at least I did. I went back to an English class that was way too long and involved way too much poetry. The day ended with ice cream from Dairy Queen and tennis. The tennis probably wasn't too pretty but the point was to play tennis in order to cross it take it off our bucket list.

Saturday Holly and I went to Oklahoma City to spend my change which might sound kind of weird. Anyhow, if you're ever to spend any period of time in the U.S. save your change! I got 100 dollars from doing so. Afterwards we were compassionate enough to pick up Nehemiah from the State Track Meet.

Wednesday we had some kind of ceremony to hand out awards at the school. It recognized several people at the school including the art students and the people who took tests at the college. I won two prizes for my photography so I received two diplomas and 40 dollars.

Today the new NHS students were inducted which took about an hour. Because of that we got out for lunch 15 minutes early. After lunch all the seniors received their scholarships to the colleges they're going to attend next year.

Now that I got something productive out of my Friday night, I'll stop writing.

1 comment:

  1. Godt at læse, at du prøver at få det aller bedste ud af den sidste tid og forsøger at holde hovedet højt :) Det er jeg glad for! Jeg ved det er hæsligt at skulle sige "Vi ses"...for man tror det næsten ikke. Men vi gør vores bedste for at det lykkedes :)
    Dine art priser er flotte, tillykke igen ;)
    Hvad har du af flere sjove ting på din bucket liste? :)

    ReplyDelete