8.22.2010

2 uger i Staterne

Jeg har nu været i Tonkawa lidt mere end to uger.

Den sidste uge med skole, har været en smule hård. Algebra II og Physics har været to svære fag, da jeg ikke forstår de engelske udtryk endnu. Folk vil stadig gerne have at jeg fortæller om Danmark.

Jeg endte med at flytte fra Band til FACS. Jeg fik at vide at FACS var lidt ligesom hjemkundsskab, det viste sig så ikke at være helt sandt. Indtil videre har vi set en film om Parlamantary Procedure, vi har bygget et tårn af skumfiduser og tandstikker og vi har læst historier for de mindste i Elementary School.

Jeg har fundet ud af at min danske telefon sagtens kan virke her, men da familien ikke har flere pladser på deres "plan", er jeg blevet nødt til at købe en trackphone, som i mit tilfælde er en virkelig gammel nokia model uden kamera, hvilket irriterer mig, eftersom jeg er har vænnet mig til en touch mobil, med ret godt kamera. De fungerer ligesom når vi i Danmark køber taletidskort.

I fredags hjalp jeg Lori i kiosken til fodboldkampen (fodbold=amerikansk fodbold), hvilket var virkelig hyggeligt, men alt for varmt.

No comments:

Post a Comment